Saturday, April 9, 2011

Insiden...

Assalamualaikum wbt..

Hari tu..anak terunaku itu kena sakit mata..memula belah kanan..mlm sebelum tu aku dah perasan coz bnyk taik mate kat situ...sebelum tu dia n hannah mmg dah kena selsema n dah amik ubat pun..
nak dijadikan citer..malam tu aku gosok baju tuk keje la kan..so aku pesan kat hubby suh bagi ubat kat anak2 memandangkan selsema derang x ok2 lg..hubby pun cakap ok...
esoknya, setelah aku ready tuk ke sekolah..aku tgk mate luqman mcm makin truk je..taik mate penuh sampai aku rase kalau luqman bangun gerenti x leh bukak mate punya...
so aku ckp gn en.hubby

me:sayang, mate luqman ni mcm makin teruk la
hubby: x pe semalam abg dah letak ubat.
me:ha?ubat?ubat ape?
hubby: ubat mate dia la..
me:bile plak kite amik ubat mate dia sayang..kan baru semalam dia kena sakit mate..

ropa-ropanya en.hubby telah menitiskan ubat selsema yg sepatutnya letak kat hidung tp telah dititiskan ke mate luqman..huhuhu..ape daa..daddy ni..kat botol tu terang2 dia bulatkan "hidung"...seb baik luqman x ape2..balik sekolah baru aku bwk dia g klinik tuk dpt ubat yg betul2 leh titis kat mate...


4 comments:

UmiDAnisH said...

sabau jela somi mu itu.. lengkali mu kene la cakap terang2 bg dia paham ape yg kene buat,ekekek.. nasibla luqman kuat..hehee

Farra Dhelina said...

ya allh..nsb baik takde pape..bhya tu..sabr je lah kan!

liana said...

lin n farra:huhhuhu..tu la pasal..seb baik xde ape2..kena beringat pasnih

Fitri Senin said...

liana laki kita suka buat insiden cmtu kan..?????