Friday, April 6, 2012

First time...

Assalamualaikum wbt..
27 mac hari tu Hannah n geng GA g rombongan ke Kidzania..kebetulan aku MC hari tu coz Luqman x sihat so pepagi tu aku hntr Hannah ke Masjid Negeri Shah Alam coz tu tmpt derang berkumpul..Sesampai je bleh plak luqman ni berry sampai bocor plak tuh..huhuhu..kebetulan sebelum naik bas hannah nak g toilet so aku kasi bersih skali adik dia..
pastu hannah naik bas..muka sedih gile..mungkin sebab ni first time dia naik bas tanpa aku..keje asyik melambai kat tingkap gn muka cam nak ngs..hehehe..siap suh aku amik dia coz dia kate dia suka aku..klaka je ayat..
luqman pun nangis coz sibuk nak ikut kakak dia..time baik mmg saling ingt mengingati bebudak nih..taime gaduh...ape pun x leh...
alhamdulillah hannah selamat pergi n balik..tp cam x best je coz hannah kate teacher bg mkn nugget je..mane kenyang..
tp balik dr rombongan hannah x bnyk cite sngt..mungkin sbb rombongan ni reramai kan so dia x leh nak enjoy main..xpela syg..nanti daddy n mummy plak bwk hannah ek. 



1 comment:

Lady of Leisure said...

Alalala cute nyer hannah.. Manja betul dia yer.. I can imagine, kalau boleh tak nak kasi anak pegi memana tanpa kita kan, bukan anak jer nangis mak dia oun booeh nangis skali hehe...