Tuesday, November 20, 2012

Iftihal GA

As salam...
Minggu lepas time cuti Deepavali GA hannah menganjurkan Iftihal tuk bebudak sekolah dia..kire cam hari konvo la tuk bebudak 6 tahun..hannah masuk persembahan je la..terus terang aku kate dgn bayaran rm80 tuk aku n hubby..aku rase mcm sngt x berbaloi sngt benda ni...tempat mmg ok..sound sytem hancus..MC sebut nama budak x dengar di sebabkan background muzik yg kuat gile..pastu mase persembahan hannah pun mcm ntah hape2..lgsung x nmpk hannah n persembahan ....totally fail even dia mention cikgu derang dah wat preparation dekat sebulan..aku tgk mcm seminggu je...pas persembahan hannah kitorang x tunggu n trus blah..kesimpulannya aku sngt kecewa gn GA yang ni..aku x tau la tmpt lain..seriesly aku x nmpk ape2 perkembangan pd hannah..kenal abc n numbers je la..membaca x pandai..speaking lagi lah..tp tahun depan terpaksa sekolah sini lagi..sngt2 terpaksa walaupun aku sngt2 x setuju...bukan aku x survey sekolah lain..tp..masalah transportation, nursery..n mcm2 lagi//hopefully tahun depan ada perkembangan positif pada hannah..


 memula sampai kami mmg sngt excited coz b4 ni penah tgk majlis mcm ni mase anak2 kakak aku "graduate" dari tadika...n sngt berharap yg ni pun best la kan..kirenya harapan menggunung tinggi la nih..hehehe

 Luqman sampai tertidur coz tunggu kakak dia x "keluar2" buat persembahan
ok la nak..amik gmbr kenangan..hannah kate dia happy.mungkin sbb kwn2 dia ada kot...tp mummy n daddy sngt2 x happy..huhuhu

No comments: