Wednesday, February 19, 2014

cite sekolah...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Aduhai..lamenya x update blog...mcm2 benda nk kena buat..keje sek terutamanya...huhuhu...blk rmh kompom x leh nk wat keje...hai betul la org ckp keje cikgu skang ni x mcm dulu...xde dah blk half day..even hari jumaat still ramai guru yg stay back tuk siapkan keje..huhuhu..
Xpe la kot mane pun tu punca rezeki aku...kena la redha n berlapang dada..
K la nk cite 2 org ank aku dah bersekolah thn ni..yg sulung 6 thn n yg no 2, 4 thn...
Si adik sibuk nk sek coz kakaknye ada mcm2 aktiviti kat sek...memula dia sibuk nk masuk sek tahfiz...tp kite cuba dulu sek ni ye syg...




1 comment:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)