Wednesday, July 18, 2012

Antara cerita...

 As salam.
ni aku nak share satu testimoni antara pengguna produk Jamu Aku Dara (JAD) ni. banyak lagi testimoni2 yg ada yg nak aku share.tp before tu aku just nak bagi peringatan je before korang teruskan bacaan...
Amaran: mereka2 yg mengandung,tengah makan n cepat loya..sila lah bersedia nak tgk gmbr2 yg ada ni ek...

Testimoni dari puan Nazatul...ni hasil pg td..nk buang air tetiba keluar ni..rasanya ada lagi ni x keluar abis.takut gak nk korek sebab da ketat tp bile tgk hasil nye rase excited pon ade ni..rase mcm nk insert jpd lg je biar keluar semua kotoran yg tersekat kt rahim sy ni..lepas ni memang nk jpd lg la kak..hihi .. 

Pn. Naztul ni dah ada dah dlm group JAD kitorang kat FB kalau korang x caya..so apa tunggu lagi...ke korang nak testimoni aku sendiri?cume aku x de la amik gmbr..coz aku ni geli skit tgk benda2 cani..tu yg x leh jadi doktor tu..huhuu

No comments: