Tuesday, July 17, 2012

saya nak kongsi satu rahsia...

As salam.
lame betul x mengupdate blog ni.rase cam dah bersawang sangat ni.kena rendam dalam air garam baru hilang habuk kat blog ni..ahaks..
actuallynya,bnyk benda aku nak cerita tp mmg tahap kemalasan mengatasi segalanya.gmbr sampai dah hlg kena delete gn ank2.g aku rajin,g bace blog org..hehehe..
xpe la..so kat sini aku nak kongsi satu rahsia..hehehe..mcm iklan oreo plak..
bg kengkawan wanita terutama yg dah berkahwin,ada x korang mengalami apa2 masalah wanita dibahagian kewanitaan?aku alhamdulillah xde prob sngt.tp stil nak cari produk yg boleh jg dalaman badan kita n hubungan kita dgn suami.kalau g kedai tanya yg mane bgs, semua nya derang kate bagus,last2 masih x tau nak mkn ape.cari2 punya cari aku jumpa produk ni..
korang penah dgr x tetang produk ni?alhamdulillah dah dekat 2 bulan aku try n ada perubahan.member yg pakai pun beri komen yg sama.so kalau korang berminat boleh bgtau aku coz produk terlaris dipasaran nih..bnyk testimoni yg bgtau hasil dr produk ni.yg ssh ngandung pun alhamdulilah ada rezeki mengandung dgn izin Allah.masalah senggugut,period..insyaAllah..
lg satu rahsia..produk tuk cik abg pun ada tau..so pk la sebaiknya...

No comments: