Tuesday, June 4, 2013

Alhamdulillah

As salam...
Alhamdulillah..sedar x sedar hari ni dah 36hari aku berpantng..walaupun bnyk dugaan dan cabaran (sarah x mau tdr malam n mak masak sedap2 tuk org lain) akan ku teruskan perjuangan tuk habiskan lg 8 hari..hahaha (gelak jahat)..
so minggu depan 12/6 dah cukup44 hari berpantang tp hari tu gak kena g klinik tuk minum air gula tuk pastikan kencing manis yg aku dpt masa pregnant dulu x de mase dah pas bersalin ni..korang doakan gak la ek aku dihindarkan dr penyakit kencing manis tu..huhuhu..
n minggu depan gak hubby akan dtg jemput kitorg balik shah alam setelah sebulan lebih lepak rumah mak ni..walaupun hannah n luqman seronok dilayan atuk n nenek tp derang boring gak coz xde kawan kan..so derang pun x sabar nak balik..n satu je yg aku minta sngt pd hubby sabtu minggu depan aku nak mkn subway...hahahah  coz lame gile ngidam..ok x..

No comments: