Monday, June 17, 2013

CoklatIQ Cocodamia

As salam....

Korang mesti kenal kan kak Zamzarina ibu gojes tuk 2 orang anak perempuan yg gojes cam mak dia gak..hehehe..memula aku kenal kak Zamzarina ni aku tau dia jual kebaya tuk bebudak..n skang kak zamzarina ni dah semakin berjaya dalam bisness dia bile dia dah ada produk coklat sendiri..jgn memain ni bukan coklat biasa tau..coklat IQ..aku dah cube n aku sangt suke..dalam sekotak tu ada 10 bar..aku mkn 6 bar..anak aku makan 4 bar..hahaha..padahal beli tuk anak..nak buat mcm mane mmg sedap..anak aku pun suka..bile dah habis dia tanya aku "mummy pg ni hannah x makan coklat lg" maap la nak..mak dah habiskan..hehehe..ape punya mak la kan..but don't u worry my little angel..mummy akan order lg tuk kite..ni antara khasiatnya...



kalau korang nak tau lebih lanjut silalah ke http://iqcoklat.blogspot.com

aku teringin nak jd dealer produk ni..tp belum berkesempatan..hehehe..anyway kalau nak aku tlg orderkan pun bleh ek kengkawan..dijamin sedap coklat ni n in shaaAllah mmg berkesan..

1 comment:

ayu zarina said...

salam, terima kasih support produk CocoDamia. Insyallah, sama2 lah kita memperoleh kebaikan daripada khasiat makanan sunnah dan lunahah tu ya. amin