Friday, June 26, 2009

SeDeynya....

aku ni nak kate peknan x juga.tp sensitifnya bukan main lagi.actually aku ngah sedey gn hubby aku.dah lamer dah plan nak jenjalan tp x jd plak coz ada sdikit masalah pada keta dia.than, tukar plan lepas ngajar esok nak tgk wayang citer transfomer berdua pas aku hbs sek dlm kul 12 lebeh.tuptup...hari ni aku call dia, dia ckp dia keje plak esok.aku bukan x bg dia keje coz esok kire OT la kan, dpt gak duit lebih.tp masalah problemnya, dia kalau keje masuk same cam org lain kul 8.30 tp balik x same ngan orang lain.aku pun x tau bnyak sngat kot keje dia smapai slalu blk mlm.x penah aku tgk dia blk time pejabat.
kenkadang aku sian gak kat dia.tensen keje bnyak.tp aku pun tensen coz slalu x dpt diner same2.kalau aku msk, mesti aku mkn sorang2 dulu coz nak tunggu dia blk, tertidur la aku jawabnya....lgpun x elok mkn lewat2kan.nanti gemuks..huhuhu
aku pun x tau aku ni jenis sensitif ke, manje sgt ker o mengada jer lebih.coz slalu merajuk kalau suami blk lmbat.aku tabik spring kat member aku Liza coz dia kuat,suami dia keje kapal kan.lg slalu kena tinggal.tp aku...suami blk lmbat pun nak merajuk.huhuhu.yelah x dpt nak bermanja dan bermesrakan.
tp kdg2 aku rase cam hubby aku ni bz sngt.sian lg kat hannah.coz time daddy g keje hannah masih tidur, time daddy blk keje kalau lmbat sngt hannah dah tidur,kalau daddy blk awal baru lah hannah dpt main gn daddy dia.
tp nak salahkan suami aku sepenuhnya pun xleh coz dia keje gn Jepun, so faham2 la stail jepun keje ni kan.kdg2 nak cuti pun susah.so walaupun nak dkt setahun berangan nak g Singapura yg sekanakang kera jer gn rumah mak aku kt Johor, terpksalah aku berangan jer dulu coz x tau bila la aku dpt berjalan2 gn suami kesayangan aku ni.huhuhu lg.

No comments: