Friday, November 6, 2009

Dah dapat dah...

yeay...sampai sekolah hari selasa hari tu terus g pigeon hole n guess what..hadiah yg kitorang menang dalam contest yg dianjurkan oleh wansteddy...so sempena hannah dapat tempat kedua dalam contest tu..inilah hadiah yg hannah dapat..

ada aksi hannah bergambar gn bantal+comforter ni tp mummy x sempat nak tangkap la plak...

n kat sini nak minta tolong la kat kengkawan sume...katner ek nak cari baju pegnant labuh yg cecantik?yelah memandangkan aku kan cikgu so xleh la nak pakai suor g sekolah kan..design2 yg ada kat kedai2 biasa tu cam x menarik hati n perasaan aku jer...huhuhu..so any suggestion?

7 comments:

Lady of Leisure said...

comelnya bantal tu pink color gitew...
tahniah ya..

h4ni3 said...

woww.. cute! mesti jadi bantal busyuk hannah pasni. hehe

NzA said...

Comelkn...farouk pn dh dpt yg pic patrick...suke sgt dia.

Kak nza dulu tmpah baju pregnan kt butik jubah...mmg selesa pakai cz kainnya lembut n design pn ikut cita rasa kita.....

CHeeSYaNa said...

nak senang, kene tempah ler.. tp, skrg ni banyak baju jubah yang cantik2.. bukan yg regular kaler hitam tu..
even parents aku cekgu, aku baru tau yg cekgu pompuan takleh pakai suar.. huhuhuhu

liana said...

lady : thank u..hannah x wat selimut pun bantal tu..dia wat main sembunyi2 jer hehehe
k.h4ni3: hannah dah ada bear busyuk la kak.hehehe
k.nza: ha'ah..cute kan kak.kite pun dah tgk bantal patrik farouk..nak tempah x tau nak design la kak..bg contoh la kak..hehehe
dayana: nak tempah kena design la kan.n kenapandai cari kain...jubah kdg nmpak seksi kat punggung.hehehe

zety said...

tahniah hannah!!klu tnye aku psl baju,erm,ade yg aku tempah dan bli siap,merate2 gaklah..ade bajet lebih sket g la butik2 tu,or bak kate dayana beli jubah maxi,sexi kt bontot? ye ke?

fizamior said...

congrats hannah!!! aah baju preggie sekarang adalah sgt seksi ..sampai kene tegur dgn MIL dulu..haha!!!