Thursday, June 9, 2011

meroyan..hahaha

Assalamualaikum wbt...

actuallynya..cite ni kire dah basi dah berbuih2 dah ni...korang pun tau kan aku ni seorang guru..makanya pada 16mei tiap2 tahun aku akan menyambut hari cikgu..hehehe..so tahun ni sekolah aku buat majlis sambutan hari guru gn temanya "raja sehari"..korang bayangkanlah..baju nikah sumenya compem x muat dah...so masing2 mencari baju tuk dipakai mase hari tersebut...
last2 aku g butik pengantin n sewa la baju pengantin kat situ..tp best gak bile ada tema2 cam ni ..ye la kalau x bile lg aku nak merasa pakai baju kawin nih kan..heheheh..member2 yg lain pun sume sporting..kire mase majlis tu semuanya pakai baju perantin la..siap2 mekap2 lagi gitew...hehehe..tahun lepas temanya "arab"..senang je..sume cari jubah...tahun depan ape plak ek...
mak pakai baju songket nokkss...
ngan boss (GKMP Sains n Matematik)
gn kengkawan yg sumenya jd perantin di hari guru

ni bestfren aku kat SMKS18..dia x leh pakai baju pengantin coz dah jd mak buyung..heheheh

4 comments:

liza said...

bagusnya..semua sporting..dapatla ko jadi raja sehari lagi sekali..hehehe..

mamamuaz said...

mmg sporting..heheh

Farra Dhelina said...

alalala sporting semuanya!

*baru tahu akk cikgu! alahaiii..hehehe

liana said...

hehehe..sume pun sporting..yg dpt anugerah pakaian pengantin terbaik pun dah ada cucu 2 org tau...