Sunday, July 24, 2011

jenjalan..

Assalamualaikum wbt..

actuallynya cite ni dah basi dah..hari tu sempena larian 1 murid 1 sukan,maka sekolah aku telah mendapat cuti hari jumaat..makanya hubby ku telah mengajak kami sekeluarga n my PIL g jenjalan kat cameron..
memula my PIL x tau yg kitorng nk bwk g cameron..hubby just ckp kemas2 bag n bwk baju sejuk..nak tdr kat Kuala Kangsar katenya..pastu bile dah lain je jalannnya baru lah my PIL tau nak kemane..excited la derang coz dah lame x g sane..sejak hubby kecik lg rasenya..
kitorang sewa apartment kat sane..brijj court..dr luar mmg x cantk mcm hotel2 yg ada kat cameron..tp kat dlm sngt puas hati..ada 3 bilik..kalau bwk famili aku n famili in law aku yg lenlain pun boleh muat satu rumah tu..mmg sngt puas hati..
kitorg x g memane sngt pun..just g ladang strawbery yg dah 3 kali aku g coz setiap kali dtg cameron (dah 4 kali) tp ladang tu gak yg aku g..bukannya best sngt pun..cume first time dtg gn hubby ok la g ladang tu..second time aku g gn parents aku..situ gak coz aku takut nak bwk tmpt lain n third time hubby salah masuk ladang,so ke situ jugak la aku..
pastu mlm kami g pasar dia beli strawberi yg FIL dpt beli 6 kotak besau dgn harga 30 je coz hujan n cina tu nak balik..
than kami blk n hubby wat bbq..aku wat nasi beriani n MIL wat dal...best wooo sejuk2, mkn semuanya panas2...
hari sabtu dah balik dah tp otw singgah ldg boh coz asyik singgah cameron bharat je..boring la plak..ni first time g ladang boh..punya la jauh..tp puas hati..apepun,thanks to my hubby bwk lia g jenjalan yg x dirancang..this is best bro..hehehe..jom layan gambar..
hubby n hannah kat cafe ladang boh
luqman sngt suka mkn strawbery..
hannah pun suka..


No comments: