Sunday, July 3, 2011

Setelah sekian lama...

Assalamualaikum wbt....

Setelah sekian lame aku mengidam...
setelah sekian lame aku menempah tapi x dapat...
akhirnya...
atas kesedaran dan kerajinan ku sendiri...
aku berjaya..
aku berjaya membuatnya..
dan suami n anak2 ku turut menyukainya..
aku gumbira...
sangat gumbira..
kerana...
telah berjaya membuat R.O.T.I J.A.L.A.....

5 comments:

Nana Aris said...

hahaha kak liana ni wat suspen je ;p

ikatankasihku said...

roti jala rupenya...hehehe..
nak jgk..hehehe ;)

CHeeSYaNa said...

hihiih.. post ler gambar!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

As-salam..

Ingat lagi x anda pernah menyertai cabaran ipad di MySuperKids? Kali ni cabaran berkumpulan. Kita dlm kumpulan E. Boleh semak nama anda di MySuperKids. Utk cabaran kali ni perlu buat entri ttg kelahiran. X semestinya kelahiran anak, mcm² btk kelahiran pon boleh mcm azam baru ke.

Ni link entri sy utk cabaran tersebut: Tarikh Harini Penting!

Jomlah. Tarikh tutup 8 julai.

liana said...

nana :hehehe..saje je..suprise...

ikatan kasihku: ni first time saya buat roti jala..tu yg semangat tu..hehehe

dayana:x sempat nak amik gmbr dah ada org "snap" masuk mulut..hehehe..gmbr dapur pun x letak lg...