Tuesday, November 1, 2011

gila ahhh..

Assalamualaikum wbt..

aku x ingt bile..tp aku ada dpt email dr Baiboo n call dari kakak aku yg mengatakan ada warehouse sales tuk Crocs, Avent, Barbie, Winxclub,Hot wheels, mc laren n mcm2 lg kat Ikano..sales tu start hari jumaa sampai ahad..mase akak aku call tu dia kate ada bnyk kasut crocs saiz luqman yg cantik2..pastu dia ajak aku g hari Ahad katenya nanti harga lg murah..
bile g hari Ahad..lgsng xde kasut saiz luqman..tp aku rembat gak kasut crocs yg luqman bleh pakai n kasut tuk hannah..buy 2 free 1..total kasut..RM60..
pastu aku rembat menan barbie tuk hannah n keta hotwheel tuk luqman..total..RM47
pastu aku rembat baju tuk budak2 dua org tu tp aku capai mane yg ada la coz bdk2 dah meragam,total 3 helai baju..RM30..
n paling best aku rembat McLaren Volo hanya dgn harga RM350..baru plak tu..pekerja mclaren tu ckp mclaren mmg jrg wat warehouse sales..so bile wat mmg gile2 la hrga dia..aku ingt nak rembat techo XT ke,triumph ke..tp mmg tinggal Volo je..tu pun kaler dah tinggal beberape jenis je..xpela..walaupun xleh recline..janji murah..aku tgk yg secondhand pun org jual ada 4oo++. punyalah murah samapi adik aku yg baru je bertunang pun rembat satu tuk bakal anak dia bile dah kawin nanti..hahahah..

p/s:warehouse sales tuk fisherprice n geng2nya xsempat g coz time tu bdk2 ni demam..huhuhu..n hubby pun bz dgn kambing2nya...

No comments: