Sunday, October 30, 2011

macam mane elk?..

Assalamualaikum wbt..

korang,mcm mane nak cari duit lebih ek..hehehe..dulu aku try wat cuppies n cheese tart.Alhamdulillah ada la rezeki..tp aku plak mcm ssh nak handle gn ank2 kecik lg...tp kalau rajin aku amik gak la order.
nak try MLM..mmg best dgr derang dpt duit riban-riban,..tp kena korban time gn famili la plak n aku ni xbleh jauh dr ank2 aku..n hubby skali la..heheheh..lgpun aku x reti nak cari org2 bwh ni..lg pun hubby aku pun x suka sngt aku join MLM..dia kate kesian kat pengguna lain yg beli.harga brg xdelah mahal sngt pun..tp sbb nak bg komisyen kat ahli,trus jadi mahal..(ni pandangan aku ek)
ke aku ni yg mmg xde skill nak berniaga?huhuhu
kalau harap duit gaji,tolak mcm2 dah tinggal brape je..bestnya kalau jadi org kaye ek...huhuhu
apepun aku bersyukur dgn rezeki yg ada..cume kdg2 teringin gak ada rezeki yg melimpah ruah..kalau la ada menang2 ape2 pertandingan yg menang duit kan best...

2 comments:

fusherna said...

pergi jumpa financial consultant. minta advise depa. rabe tak sempat lagi jumpa, maklum start kerja dah sambung study. but itu mmg plan. first thing balik msia, nak cr org yg bertauliah utk ajar cara nak manage duit.maybe kena byr la caj depa but still worth it insyaAllah.

UmiIzz said...

teruskan jela dengan cup cake , tart tu.. ada skill baik gunakan.. memangla susah nak bagai masa dengan anak2 kecil tapi berakit rakit kehulu berenang2 ketepian bersakit2 dahulu bersenang2 kemudian.. Yang penting usaha.. kalau join MLM tu.. ikut nasib.. kalau berniaga yang da ada tu.. ada masa bole amik, kalau tak dapat buat tolak dengan baik.. =) Betul tak.. ada skill jgn sia2 kan.. memang sekarang ni nampak susah tp budak cepat je besarnya..

Yana JOm join saguhati den kat blog kalau sudi