Friday, December 23, 2011

Apa nak jadi...

Assalamualaikum wbt... Korang ada FB x?aku rase zaman skang ni boleh dikatakan sume org ada FB..aku pun ada gak la kan..memandangkan aku ni cikgu sekolah kengkadang ada la bebudak sekolah yg add aku..aku pilih gak la mane yg nak di addnye.. tp sejak dua menjak ni aku menyampah skit tgk status derang nih..ntahapehape skit..mungkin bebudak lagi kot.. tp yg paling menyampah bile tgk budak2 bwh umur ni (baru umur 15 thn)amik gmbr fgn awek o boypren masing2..gn baju seksinya yg pompuan n yg lelaki siap la gn gmbr hisap rokok n telinga bertindik..pastu ada plak adengan kiss2..pipi ada molot pun ada..pastu bangga letak kat gmbr koleksi derang..pastu kengkawan lain puji mcm bgs sngt la member dia tu punya perangai..sweet couple lah..ape lah..(Ya Allah kau jauhkan la anak2 ku daripada terlibat dgn perkara yg tidak elok) oleh kerana aku dah menyampah nak tgk gambr derang ni..aku remove je lah dr frend list aku..nyampahhh I... p/s:takut melihat perangai budak2 zaman skang yg x tau batas2 pergaulan n Agama.x tau dosa pahala..dunai dah akhir zaman...Nauzubillah...

No comments: