Monday, December 6, 2010

Ada x yang berkenan?

salam...kali ni dah bersiaran semula dari rumah..semalam dalam kul 12 lebeh aku sampai rumah setelah menyinggah ke Kluang rumah kawan hubby n Melaka rumah nenek hubby.sampai2 anak2 x nak tdr..sngt penat okeh..huhuhu..
ok, actually n3 kali ni aku nak let go kasut clarks Hannah.ye la, syg je kalau simpan lelame x de org pakai.takut reput je nanti.nak suh luqman pakai pun x sesuwai kan..hehehehe..so kalau ada sesape yg berkenan just email me melina315@hotmail.com o sms 0137355515...
yg putih ni aku nak let go RM20 je coz dia kaler putih n slalu gak di guna so ada cam klabu2 skit la.saiz 4 1/2. kat bahagian rerama n bunga tu pun bleh bukak..sngt mudah la nak dipakaikan tuk ank2. condition dia aku bg 6/10 la.tapak pun x haus lg.
yg ni aku nak let go RM75 coz yg ni sngt2 elok lg okeh..coz hannah jrg sngt pakai kasut ni.boleh kira gn jari tgn berape kali dia pakai.coz mase beli tu mcm muat..tp tiap kali nak pakai sngt susah nak masukkan kaki dia.mcm penderaan je tiap kali nak masukkan kaki dia kat kasut ni..last2 x pakai lgsung n beli kasut lain..tapak pun x kotor lg tau..yg ni saiznya 5 1/2.

so kalau ada yg berkenan contact2 la aku ek..

5 comments:

Farra Dhelina said...

comeynya ksut ye pepel tu

CHeeSYaNa said...

Comelnyer kasut tu. Tp, aku takde baby girl.. Kasut baby Clarks comel2 kan.. geramness~!

h4ni3 said...

alaaa comelnya
tp takde baby la pulaks
hihi

liana said...

fara: tlg promote kat geng2 lain tau..hehehe

dayana: tu la..sngt comel n syg x pakai...promote kan tau dayana

k.hani:xde rase nak ada bb lg ke kak?hehehe

Lady of Leisure said...

yang first tu sangat comel hehe