Sunday, February 27, 2011

Saya mahu terer n rajin masak n dapat banyak resepi dari blog Little Parlour

Assalamualaiku wbt

Ni n3 aku yang kedua tuk dapatkan ipad percuma dr Mommy Lina...

ok..korang penah x jengah blog Little Parlour a.k.a Lady of Leisure ? kalau belum silalah jengah ek..aku suka sngt baca blog lady ni coz dia ni seorang yg humble n merendah diri tentang sape dirinya yg sebenar..x penah nak dedahkan identiti sebenar kecuali Ari n Molly..hehehe
tapi yang paling best,Lady ni sngt suka memasak tuk hubby dia (betul x Lady?hehehe) n masakannya pun bukan calang2 tau....ada mcm2 jenis yg kdg2 aku x terpk pun nak masak n hiasannya pun dah macam hotel punya masakan tau...n sume resepi Lady bagi..kirenya blog dia mmg penuh gn resepi la...(selain tu pun ada la),kekadang bile bace blog dia teringin nak makan benda yang Lady masak tu..hehehe..terliur jer..seb baik x mengandung lagi..kalau x kempunan la aku .kdg2 bile tgh berblogging pun,tetiba rase cam x yau nak masak ape, blog dia lah yang aku jengah tuk mencari idea..(thanks a lot ek Lady)
org tua slalu kate nak memikat suami kenalah merasa air tangan isteri kan..so aku rasa Lady ni dah terer la pikat hubby dia dlm bab2 masak nih..(jgn marah ek Lady) sebab tu aku nak sangat bc blog Lady so aku pun bleh rajin n terer masak tuk famili aku mcm dia..

Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. SertaiBengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack

1 comment:

nur said...

Datang baca artikel ni.. suke memasak ye.. nak g jenguk juge la blog tersebut..
Jemput ke:ALL IN ONE