Sunday, February 27, 2011

My new passion

Assalamualaikum wbt

hari ni aku belajar ilmu baru,pengalaman baru n insyaAllah sumber rezeki baru..nak tau x aku wat ape...jeng..jeng..jeng...
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
yer..aku belajar wat cupcake n deconya skali..sifunya mmg org yg pakar dlm membuat cc n lain2 kek la..siap ada buku lagi tau...rupe2nya senang je wat cc ni..cume remeh skit la..n padan la dgn harganya tu ek..so sesape yg slalu complain dgn harga cc ni, cubelah g buat sendiri..baru korang tau berbaloi x harganya gn nak siapkannya..hehehehe

pasni nak blajar wat cheese cc n special ccplak..semoga di permudahkan urusan n di murahkan rezeki..hehhee

p/s : Psstt..pas ni bleh ar aku amik order ek...ada x yg sudi nak order?(takut plak,wat GA yg free pun x laku, nikan plak jual barang kan...huhuhu)


baru siap baking..ready to decorate
buttercream topping
the sifu..
the sifu again..yg tgh kacau adunan tu ek
The lunch..hehehe
ni mmg hasil air tgn aku sepenuhnya ek..hasil didikan The Sifu..
hasil tuk hari ni..
the students hehehe..me?...of coz la ngah amik gmbr

5 comments:

Lady of Leisure said...

comelnya cuppies2 tu.. hehe.. sayang nak makan..

CHeeSYaNa said...

wah.. seronok ler hannah sbb mummy slalu wat CC...
p/s: weh, aku join giveaway ko sbb aku takde masa nak wat karangan... sorry le weh..

UmiDAnisH said...

Dear, tak dan la nak join GA tu... hhuhu sedap tu CC ko, leh la buka kedai kekpasni

liana said...

kengkawan..don't wori bout da GA.i'm fine with it..hehehe..pasni bleh ar aku jual cc plak..hehehe

Fitri Senin said...

ko belajar ktne liyana..??