Sunday, March 20, 2011

Haaaaa...

Assalamualaikum wbt..

hai kengkawan..sori ek dah lame aku menyepikan diri..bukan merajuk tau..(merajuk gn hubby jer).tp skang kang cuti sekolah selame seminggu..makanya..aku telah pun membawa anak2ku pergi....ha..bukan pergi bercuti la..tp bwk balik kg jer kat Johor..hubby dah bagi ijin tuk menghabiskan cuti sekolah disane, makanya kau pun tidak lah melepaskan peluang ini..hubby hantar hari sabtu coz pg sabtu tu ada program skit kat sekolah."perkampungan Ilmu " tuk bebudak Form 3..petang skit baru gerak g Johor..hari isnin baru hubby balik shah alam..
best woo balik kg..makan masakan mak..habis la berat badan aku bertambah..x pe minggu ni akan bertungkus lumus g gym..
nanti aku upload sedikit gegambar mase kitorang kat kg ek..x bnyk pun..skit jer..

p/s: am n izza, tolong email alamat bleh x?

6 comments:

Farra Dhelina said...

ohh balik kg..bestnyaa

liana said...

farra: sngt best..hehehe

mrS May said...

beshnyer balik kg....

fifie said...

beshnyer balik kg....

Fitri Senin said...

hoh pttla dah lm xde berita terkini..okay cepat sket hupdate cite kat kmpg..

liana said...

MRS MAY N FIFIE :HEHEHE..BEST BANGAT DEH..MAKAN TDR AJE KEJENYA...

FIT: TU LA PASAL..KAT RUMAH MAK AKU ADA INTERNET TP X BERAPE "SIHAT"..HAHAHA