Sunday, March 6, 2011

Tentang dia...

Assalamualaikum wbt...

Dia...
Hadir ketika kami menanti,
suasana menjadi bertambah hapie...

Dia...
tanda cinta kami
yang terikat simpul mati

Dia..
menangis dan ketawa
pengubat duka lara

Dia..
dibelai dan dimanja
dari kecil hingga dewasa

Dia...
di jaga penuh sabar
kaulah racun kau lah penawar

Dia..
di marah dan di"babab"
namun semuanya bersebab

Dia...
Nurhannah Irdina bt Haris
kini genap lah 3tahun..

Sayang...
mummy tahu sejak ada Luqman, Hannah selalu kena marah n babab gn mummy..
mummy tahu sejak hannah dah besar, hannah selalu kena marah n babab kerana hannah ank kecil yg x tau apa2
hannah main bersepah kena marah,hannah buat adik kena marah, hannah x dgr ckp mummy kena marah..pendek kate hannah ni slalu kena marah...
tapi sedarlah sayang..mummy marah bukan kerana mummy benci hannah
mummy marah bukan kerana mummy x sayang hannah
mummy marah kerana mummy mahu mengajar hannah mana yang salah mana yang betul
mummy marah kerana mummy nak hannah tau ape yang hannah buat kdg2 x betul
Sayang..
mummy bukan insan yang sempurna ..mungkin kadang2 mummy marah hannah benda yang kecil2 jer..mummy mungkin penat tp mmg bukan hannah puncanya n mmg x patut mummy salahkan hannah utk semuanya...
mummy just nak hannah tau yang mummy sngt sayngkan hannah..sebelum mummy tdr..mummy mesti cium hannah n bercakap gn hannah walaupun hannah dah tdr..
mummy slalu pk ape jd kat anak2 mummy kalau mummy dah x de coz mummy syg sngt kat korang...
mummy harap dpt sngt jumpe korang disyurga nanti (insyaAllah) dan diberi peluang menjadi mummy korang lagi

Buat anakku Nurhannah Irdina..selamat ulang tahun yg ke-3 sayang..semoga panjang umur..dimurahkan rezeki..menjadi hambaNya yg soleh dan anak yg solehah..amin..mummy sayang sngt kat Hannah..









6 comments:

UmiDAnisH said...

Happy besday hannah.. mintak mummy hadiah besar2 erk sebab selalu kene babab..huhuuhu..

besday kita dekat2 je ni.. moga hannah menjadi anak yang solehah

Farra Dhelina said...

hpy bday hannah!!

CHeeSYaNa said...

happy birthday, hannah!

liza said...

happy birthday hannah..jadi tak wat besday party hannah?

KaMaLiA said...

happy birthday hannah!!! :)

mummy marah2 ek? biase la tu.. time2 penat sure meroyan lebih.. aku pun tak sabar nk marah2 mcm ko ni.. kena asah skill :) heheh

liana said...

Lin:tq..hehehe..marah kan tandanya syg....tu la blum bg hadiah lg kat hannah...x tau nk bg ape...

Farra n Dayana: hannah ckp tq..hehehe

Liza:x pasti lg,ingt nak gbgkan besday derang..jimat skit..tp x sure lg

Kem: lepas mrh mesti rasa bersalah..sian dia..