Wednesday, March 2, 2011

Hari ini....

Assalamualaikum...

hari ini 2007...
kite selamat diijabkabulkan dan selamat menjadi suami isteri yang sah setelah banyak pancaroba dan dugaan kite hadapi tuk bersama(tp bnyk dugaan dan dugaan lebih kat abg je..hehehe)..maka bermulalah perjalanan kite bersama mengharungi suka dan duka kehidupan bersama..pelbagai dugaan kite harungi n Alhamdulillah kite bermula dengan baik..

hari ini 2008
lia tengah menunggu hari tuk melahirkan tanda cinta kite yang pertama..lia minta sngt supaya bb x kuar same gn tarikh anniversary coz nanti x best nak sambut anniversary gn besday anak.hehehe..Alhamdulillah Allah mendengar doa lia, puteri pertama kita lahir 5/3/2008 n kite sepakat memberi nama Nurhannah Irdina..satu lagi impian abg dah tertunaikan tuk dapat anak perempuan n rambut yg curl2 gitew...time ngandung ni pun bnyk suka duka kite hadapi kan..maklumlah memula kan kite dok jauh...bile dok dekat tu kdg2 asyik gaduh jer..biasalah..sedangkan lidah lagi tergigit,inikan pula suami isteri...org kate 5 tahun pertama perkahwinan mmg banyk dugaan coz kite masih nak mengenal hati budi pasangan masing2..betul ke?

hari ini 2009
Alhamdulillah...kite dah ada teratak comel sendiri akhirnya..di sini kita mulakan episod baru kehidupan kite bersama hannah..belajar menghias rumah..hehehe (sori x cntk cam dlm majalah, I xde bakat la U)..raya puasa tahun ni kite dah pun berjaya menambah bilangan ahli keluarga yang baru ..n alhamdulillah kite masih bahagia bersama

hari ini 2010
3 tahun kite bersama sebagai suami isteri..banyak yg kite telah fahami tentang diri masing2..lia sentiasa mennyayangi abg yg banyk memberi tunjuk ajar n membimbing lia..tahun ni kite dapat ahli keluarga baru kan sayang..Luqman Akif..hero idaman malaya..hehehe

hari ini 2011
Hapie anniversary sayang..lia bersyukur menjadi isteri abg..walaupun kite masing2 ada kekurangan.tp abg sentiasa sabar melayan karenah lia..abg sabar dalam mendidik dan membimbing lia..membuatkan diri ini semakin lama semakin dalam mencintaimu...mungkin kite tidak berharta seperti org lain,tp abg dan ank2 adalah harta yang paling bernilai bagi lia..mungkin rumah kite tidak sebesar rumah org lain, tp inilah istana yg paling besar bg lia tuk hidup bersama abg dan anak2 kita...harapan lia,kite kekal bersama dan bahagia hingga ke akhir hayat..dan semoga lia dapat menjadi bidadari abg di syurga nanti,..InsyaAllah






9 comments:

Nana Aris said...

waaa sgt sweet entry ni..happy anniversary akak..semoge bahagia ke hujung nyawa =)

UmiDAnisH said...

selamat menyambut hari ulangtahun perkahwinan... moga segala impian menjadi kenyataan dan bahagia hingga keakhir hayat.

Farra Dhelina said...

so sweetttt...

hpy annvsry!!

liana said...

nana: sweet ke?hehehe..wat n3 sambil luqman bermain2 dikeliling akak nih..

lin: tq..insyaAllah.hehehe

Farra: hehehe..tq ya...

mamamuaz said...

Hepi anniversary liana! Semoga bkekalan hingga akhir hyt ;)Eh GA tu dh tutup eh...lmbt sgt contestant mncari idea nk tls..hehe

Intan said...

Sangat-sangat sweet ini entry :)

Happy Anniversary to both of you...semoga bahagia kekal bersama sepanjang hayat :)

CHeeSYaNa said...

happy anniversary! Rasanyer baru jer lagik tgk ko atas pelamin.. dah anak dua dah...

fusherna said...

so sweet :) happy anniversary to both of you..semoga berkekalan selamanya

liana said...

hehehe..thanks to all..insyaAllah berkat doa kalian kami akan bahagia melayari bahtera kami..

ann: dah hbs la...x dpt sambutan pun...hehehe..just nak bg saguhati skit kat dua org contestant tu..hehehe