Thursday, October 1, 2009

contest wansteddy: love teddy bear.

ok..kali ni nak cuba nasib lagi tuk join contest yg dianjurkan oleh tuan rumah blog my lovely doter n me. menurut kata tuan rumah..semua yg berminat bleh join contest ni..nak tau lebih lanjut arilah beramai-ramai ke blog ini yer....
ok kali ni aku pertaruhkan gambar ni untuk contest ini...


ok syarat2 yang tuan rumah berikan aku dah penuhi.InsyaAllah..n tuk soalan tuan rumah samaada aku suka teddy bear atau tidak, jawapannya....of coz lah aku sukeeeeee...
n nape aku pilih gambar ni?...
aku pilih gambar ni coz gambar ni sangat cute...baby tu of cozlah my little princess Nurhannah Irdina masa dia umur 10 hari...n snagt cute bile baby tu bergambar gn bear yg cute jugak disebelahnya...rase geram sngt tgk gambar ni...sama cute..hehehe
agaknye sebab dr baby aku dah dedahkan hannah gn bear sampai skang hannah pantang tgk bear..bear org pun dia angkut kehulu kehilir...wat mcm sendiri punya...tp hannah ada bear kegemarannya yg dibeli oleh makyongnya merangkap SIL aku..tp yg uniknya bear itu dipilih sendiri oleh hannah..memang lain dr yg lain rupa bear tu..tp sngt lembut la....n pantang betul kalau ada org amik bear dia..bleh jd gaduh..hehehe
kadng2 bile bear tu dah buruk sangat aku kenalah basuhkan..tp mlm nak tidur hannah mesti cari..so aku terpaksa ckp bear g "work" n hannah faham...sian hannah..terpaksa bg bear lain tuk dipeluk...semoga hannah sentiasa cute mcm teddy bear..hehehe

8 comments:

zieha said...

goodluck:)comel sgt tido bersama teddynya

Dilla Ady said...

liana ni org kluang ke? dilla pun org kluang gak tau..mmg best kan num kopi n roti kat kluang railway tuh..

btw, gud luck ye tuk contest tu nnti..comey hannah!

liana said...

k.zieha: thank you..hehehe
Dilla : liana org Bandar Tenggara la Dilla.tp kalau blk kg memang lalu Kluang.tu yg kena singgah tu...hehehe

mama_umar_maryam said...

eeeeii, hannah lg cute dr teddy bear die..gudluck hannah!!

QuEeN Of 2 Heroes said...

cute! ^_^
good luck...
kalo baby boy ngan bear leh ke...hehehe
darwish pun ade bear gak,tp kecik je la :P

Lady of Leisure said...

good luck.. sweetnya tido sebelah teddy bear..

liana said...

ety : thanks aunty ety...cutekan..hehehe

nadia: cube jer...janji ada bear..hehehe

lady: hehehe..tq..comeikan...

Wansteddy Tales said...

sangat cute! teddy n baby sama2 comel

semuanya dh okes, lulus
tqvm 4 join my contest!
good luck yep ;)