Thursday, October 15, 2009

Minta maaf yaa..

Salam buat sahabat2 ku semua..wat seketika waktu ini rasanye x dpt nak menghapdate blog cam dulu kerana aku telah terkena serangan morning sickness yg kdg2 nak bukak laptop pun x lalu..so sori kalau x sempat nak bloghopping n tinggalkan pesang pada kawan2 semua yer...

7 comments:

Lady of Leisure said...

alahai kesian nya liana..
banyakkan bersabar ya..
tapi morning sickness ni satu pengalaman yg manis kan..

takpe liana, no worries, kitorang semua faham..
take a good care of yourself ya..

:)

Intan said...

Dun worry and take gud care of ur self dear :)

Rabe said...

ni baru betul zaman dah berubah ni..zaman dulu org morning sickness kat benda lain..ni zaman cyber ni morning sickness ngadap pc dah..hihi..
take care yana & once a while update us on ur health & the fetus eh!

nza said...

Kesiannya...awal2 pregnen biasanya cam gitulh...oklh take care.

mama_umar said...

takecare liana,xper..bile2 ilang sket rase mual tuh,blog hopingla balik,hehe (tp ko sempat je komen kt blog aku,kih3)

fizamior said...

its ok dear... u take care of urself & the baby..

Farah said...

hahaha ni sorg lagi dah kena penangan mak buyungg...takpe liana ..kami paham..take care ok!