Friday, October 21, 2011

Demam

Assalamualaikum wbt..

Hari tu anak2 kesayangan aku ni deman..demam virus..suhu bdn mmg tinggi la..memula Hannah demam..senyap je dia..x aktif lgsg..asyik tdr je..mkn minum n susu pun kurang..bile dah dekat seminggu demam x ok,bwk g SALAM..cek darah sumenya ok..last2 doc nak thn masuk air..memula hubby setuju..pastu memikiorkan aku yg kena handle Hannah sakit n jaga luqman kat wad nanti,makanya prog bermalam di wad dibatalkan..tp ada gak la Hannah kena masuk air satu hari tu..

Blk dr hospital..luqman plak panas badan..Alhamdulillah Hannah dah ok..so kena tumpukan pada luqman la plak..lg la manje anak teruna ku sorg ni bile dah demam..xnak dgn daddy langsung..nak kena dukung je.. n hari Ahad last minggu dlm bulan syawal..kebetulan buat rumah terbuka kecil2lan je lah..luqman still x sihat..dia tdr je la dlm bilik..n skali tu aku mandikan dia coz bdn dia panas sngt..pas pakai pampers aku suh hubby pgg dia coz aku nak cari duit raya tuk bg bdk 2 yg dtg..hubby x leh nak handle n letak atas katil dlm bilik..aku pun ada la dlm blk tu cari duit..hehehe..drpd dia menangis tetibe je dia diam..rupa2nya dah terlena..sian dia...



gambar hannah demam x sempat nak snap..tp mmg kesian tgk dia..huhuhu..lemau je anak daraku yg aktif itu..

1 comment:

ikatankasihku said...

anak kalau demam mmg kecian kan..kita yang tua ni pon lemah jer bdn kalau demam,. ni kan budak2