Friday, October 28, 2011

Dia yang bawak....

Assalamualaikum wbt..

Luqman punya injection tuk 18 bulan dah brape kali tertangguh..first sebab buku dia hilang,second ramai sngt org n aku nak masuk keje,third luqman demam..so last punya option en.suami la yg kena bwk luqman g checkup n amik injection..actuallynya..time hannah dulu amik kat private..UMRA..temapt derang berdua ni dilahirkan..tp..hubby kate tul Luqman berjimat la skit..g kerajaan..so aku deal gn hubby kalau kerajaan pun dia kena teman n kalau aku x leh nak bwk dia la yg kena bwk..do perjanjian pun ditandatangani..hehehe..
so,hari tu hubby la bwk luqman g klinik..memula dia kate nak tinggalkan Hannah kat nursery..pastu agaknya hannah wat muka sedih..bwk la dua2...



ni kenyataan hubby yg telah di SMS kepada aku pas bwk luqman jumpa "misi"..
"carta kenaikan berat dan tinggi luqman kurang baik..graf menunjukkan trend peningkatan yg agak kurang melawan masa/umur..dinasihatkan agarmemberikan makanan yg mengandungi protein yg tinggi.."
so ku pun call hubby n ckp la yg luqman kan baru lepas demam..pastu aku cakap la anak kami tu dah "kudut"(kurus)..bleh plak hubby aku cakap..kudut n ketot(pendek)..apa daa daddy..nanti mummy tarik kaki luqman bg panjang lah...
apepun tq syg coz sanggup bwk luqman g klinik dan dikelilingi ibu2 lain yg membawa anak2 masing2 ke klinik..hehehe..swiiit...