Tuesday, October 4, 2011

Luqman..

Assalamualaikum wbt...

Si bujang ku sorang ni dah besar dah..makin manja n makin encem..hehehe..cakap belum pandai lg.tp kdg2 sibuk gak berborak dlm bahasa "german"dia..hehehe..
tp satu je aku kesian kat manja aku sorang ni..aku jrg beli menan tuk dia berbanding hannah..aku jrg beli baju dia berbanding hannah..kesimpulannya kalau ikutkan dari segi material Luqman slalu terkurang..huhuhu..teruknya aku..kdg2 aku bukan sengaja..bile beli baju luqman mesti beli tuk hannah..tp bile beli baju hannah..kdg2 x beli pun tuk luqman..nape ek...?padahal dua2 pun aku syg..ke sbb baju boy cam boring je design dia..n baju girlz ni kiut2 je...camane nii..omak..tlg den..

2 comments:

CHeeSYaNa said...

mmg baju girl cute2.. aku yg takde baby girl lagik ni pon terasa geram.. kadang2 ckp ngan hubby, bleh tak kita beli dulu utk 'baby girl' yg belum di'buat' lagik.. huhuuh

liana said...

dayana:buat la dulu..heheheh..