Wednesday, October 19, 2011

Imam muda n Ustazah Pilihan

Assalamualaikum wbt....

Korang nak tau x..sebenarnya ada kesilapan skit mase pemilihan juara Imam Muda musim ke2 hari tu..org yg sepatutnya menang telah diketepikan dgn alasan2 yg tertentu..n lg satu,calon yg akan menang ustazah pilihan pun aku dah tau..korang nak tau x sape..

..

..

..

..

..

..

..

ha..ni lah imam muda Luqman Akif yg patut menang tu..tp x cukup umur..so x layak di nobatkan sebagai juara..hehehe








ni plak calon ustazah pilihan yg akan masuk sampai final..hehehe

3 comments:

liza said...

hehehehe..sejuk perut mummy tgk anak2 membesar jadi soleh dan solehah.

Fitri Senin said...

hanna tu ngantok tp mummy tangkap gambar le juga

liana said...

liza:alhamdulillah..
fit:bukan ngantuk tp xde mud nak amik gmbr..hehehe