Monday, October 3, 2011

hannah..

Assalamualaikum wbt..
lame betul x update belog ni..makin lame makin malas plak nak berbelog..keje makin bnyk..ank2 makin aktif..aku plak makin malas nak buka laptop nih..xpe lakan..aku kan tulis belog sesaje je kan..so korang pun mesti x kisah sngt kan citer aku on off kejap..hehehe..
actuallynya nak citer..hannah dah sibuk nak adik lg..pantang nmpk iklan ibu mengandung..sibuk cakap "hannah nak mummy mcm tu"..siap ada skali tu aku ngah duduk rerileks gn hannah n luqman..pastu kuor iklan Anmum tuk ibu mengandung..dia tgk perut aku than tanye"dlm perut mummy ada apa tu?'..aku memandang perutku yg ala2 gebu gituw n ckp.."belum ada la syg"..(huhuhu..mentang2 la perut mummy muncit)
n ada gak time borak2 dia ckp dia nak adik banyk ni(sambil keluarkan 3 jari) n x nak adik banyk ni (sambil kluarkan 4 n 5 jari)..huhuhu..ingt mummy ni kilang ke syg..senang2 nak wat adik..dua org ni pun mummy x larat..tunggu la adik besar dulu ek syg..bile hannah dah betul2 boleh tlg mummy jaga adik..hehehe

2 comments:

Anonymous said...

eh pandainya anak ko liyana.. =_

liana said...

hehehe..kepo je lebih fit