Tuesday, October 18, 2011

Hantu Bedak

Assalamualaikum wbt...

Korang penah tgk kan cite Hantu Susu, Hantu Kak Limah Balik Rumah,hantu bonceng,hantu gigi n macam2 hantu lg kan..korang tau x, x lame lg akan kuor citer hantu baru..pelakon nye pun baru..hensem plak tu..x silap aku tajuknya Hantu Bedak..kali ni derang amik pelakon kanak2 plak..korang nak tgk x pelakonnya..sngt cute...

....

.

.

.

.

.

.

.

.

.


dah tepek bedak kat muka baring atas peha aku nak nenen..
amacam..boleh laku x cite yg dibintangi oleh mamat nih..

2 comments:

UmiDanisH said...

baik2 jgn sampai debunya masuk hidung.. bahaya.. apepun kalau masuk award ni leh menang..hihihi

liana said...

hehehe..dia tepek kat bahagian mate je lin..