Sunday, August 14, 2011

ape punya soalam daaaa...

Assalamualikum wbt...

ada murid kelas yg aku tanya...murid ting 5 ni tau..
"cikgu..kalau korek hidung batal x pose?"
aku jawab la x batal la coz bukan boleh kenyang pun bile korek hidung tu..
pastu dia nak argue kate korek hidung tu kan memasukkan sesuatu dlm rongga..aku malas dah la nak lyn bebudak x faham bahasa cam ni..member dia bleh buat lawak plak "cikgu x tgk cara dia ni korek hidung..kompem batal punyalah"..terus tergelak aku...
pastu dia tanye plak...
"cikgu kalau hisap rokok makruh kan"
amboi bnyk cekadang korang..hisap rokok korang nak makruh ek..dah hisap sedap2 masuk dlm asap keluar kot hidung nak kate makruh..
aku ckp la batal...
tp derang degil nak kate makruh..aku mls nak layan lelame bebudak yg camni so aku just ckp g la tanye ustaz awak..hari tu org bg ceramah x nak dengar...
boleh ke aku wat camtu?hehehe

1 comment:

mamamuaz said...

eeee...ngade2 budak zaman skang nih..