Tuesday, August 16, 2011

Kad kawin dah siap....

Assalamualaikum wbt..

hehehe..bukan kad kawin aku ek coz aku dah kawen dah..dah ada anak dua dah..heheheh lagi..jom kite tgk gmbr kad kawin memey n norman yg dikatakan bakal melangsungkan perkahwinan yg ditaja juta-juta n bakal menjadi wedding of the year...
sori 2 say,aku x berkenan sngt gn derang dua org ni..bg aku derang ni cam gedix skit..nyampah je tgk ...(peminat derang jgn serang aku ek)...
tp meh kite tgk plak kad kawen sorang artis yg dah jadi ustaz nih..Ashraf Muslim..mmg sngt unik kan..seb baik mak dah kawin nyah...coz mak mmg minat Ashraf ni..tenang je muka dia tu..n rase sejuk je mate menengoknya...

apepun kite doakan je lah yg terbaik tuk kedua2 artis nih bersama pasangan masing2 kan..jgn buat je grand2 mcm sesetengah artis pastu..jodoh x panjang..malu n membazir je..betul x?

No comments: