Thursday, August 18, 2011

giler penat...

Assalamualaikum wbt..

korang sume tau kan semalam selangor cuti sempena Nuzul Quran..makanya aku telah mengangkut dua2 org ank aku dan sorang member aku,yani ke sogo..gile ah..first time bwk keta sendiri g sogo...redah ajelah..skali jammed gile...aduhainya...penat gile aku semalam
sampai sogo trus g kids department..memula tu lost gak..x tau nak mula kat ne..org ramai gile..seb baik bebudak nih ok je..bg luqman nenen jap baru aku dpt pk nak mula dr mane..hehehe..tp sebab ramai sngt org aku just amik sepasang baju kasual tuk hannah n sepasang lg tuk luqman..n yani cari brg baby dia..pastu aku dah x larat dah..memula nak gak cr baju o kasut tuk diri sendiri..tp..sebab penat sangt..x jadi..lgpun sian kat bebudak ni ..cam penat je rupanya..
so habis beli baju..trus blk..jammed gak..sah yg buat jammed ni org selangor..
pengajarannya..pasni nak shoping carilah tempat lain plak...pastu kalau nak g sogo pun x yah bwk ank2..sian derang..
tp yg klakanye..time shoping nih..mak2 budak yg shoping..para suami plak jd bapa mithali..jaga anak2..kat tepi dinding pun jadi..heheheh

4 comments:

Anonymous said...

ko xyh tggu raya nak g sogo liana..sogo tu manjang je sale..raya tak raya memang murah je

CHeeSYaNa said...

sbb tu aku tak suka sogo or jusco.. hihihihi.. dah g cotton on kids belum?

liana said...

fit:ye ke?bukan time nak raye sales dia lg murah?

Dayana:aku dah g yg kat sunway..tp b4 puasa la..ingy nak gak ajak hubby jenjalan hjg minggu ni..

CHeeSYaNa said...

pegi.. jgn tak pegi.. aku suka giler COK!