Monday, August 8, 2011

kena tembak...

Assalamualaikum wbt...

Hari rabu hari tu..aku MC..pas sahur sakit perut gile punya sakit..sampai tgh sakit perut dada pun sakit mcm nak termuntah...huhuhu..so pg2 dah 2-3 kali masuk tolet..pastu luqman bgn plak nak 'nenen'..mmg x sempat la nak g sekolah..
dlm kul 10 lebih hntr luqman g nursery..melalak la dia x dpt ikut..aku bwk hannah je..pas g klinik,g cari rantai tuk hannah pakai time raya..dia ni nak brg kemas bukan main lg..tp bile dah pakai sekejap je dah nak bukak..
actuallynya aku ni dah lame teringin nak tgk dia bersubang..so bwk la skali g tindik telinga dia..aku ckp kalau tindik telinga cantik mcm Barbie..suka la dia..
tp klaka time kena tindik tu..org tu tembak 2-2 telinga serentak gn pekerja dia..dia suh hannah tutup mata than kira 1-3,trus tembak..hannah terkejut gak tp mcm x sempat nak bg respon..aku tgk dia mcm blur jap..hahaha..bwk g taman permainan pun mcm masih blur lg..cam terkejut lg kena tembak..
apepun..dah pakai subang nmpk la ayu skit anak daraku ini..tu pun mlm2 dia kate dah kering mummy dah boleh bukak..aku ckp la mane bleh bukak..nanti kalau bukak berdarah..boleh ke?hehehe

2 comments:

Farra Dhelina said...

oo tindik telinga...igtkan kena tembak tu sbb askar jepun dtg hehe

liana said...

hehehe..askar jepun datang kite kena la lari farra...