Tuesday, August 16, 2011

Ya Allah..jahatkah aku...?

Assalamualaikum wbt...

aku x tau kenape sekarang aku sngt garang dgn hannah...sume hannah buat kena marah..bile hannah asyik bercakap kena marah..bile hannah minta sumthing ken marah..pendek kate hannah sentiasa kena marah..suami kau pun slalu gak marah dia..bile pk2 balik sian plak hannah ni..
hannah ni pada aku seorang yg sangt aktif,cute,manja,kepoh n cerdik..tp kdg2 dia terlalu mengada2..sampai aku rase lemas..skit2 nak nangis..skit2 nak merengek-rengek..dia buat luqman dia nangis..luqman buat dia,dia nangis..suh kemas mainan dia nangis,nak susu dia nangis nak ape2 la kalau lmbt skit nangis...aduh..pening aku...
plak tu skang dia ni mcm buat derk je bila aku ckp gn dia..kdg2 tu aku dah ckp pd diri aku,aku x nak mrh dia..aku x nak babap dia..tp bile kite larang dia buat sumthing,ckp elok2 dia buat dengar x dengar je...angin je...hape lg trus la kluar suara bini tarzan..
pastu kalau bercakap..mcm xde full stop..aku baru nak sembang gn suami,dia mencelah..aku senyap..dia bercakap..aku bercakap..dia bercakap..huhuhu..pressure mak...kalau menyanyi lagilah..ntah lagu ape ntah dia nyanyi..x berbutir lgsung..pastu suka ckp 'kentut", "berak".."taik"..
kdg2 aku sedih sngt kenape hannah jd camni ke aku yg salah dlm mendidik dia?aku buntu..aku syg dia(sape x syg anak kan)..aku sedih bile asyik marah n babap dia...bile dia ok dia sngt lovely..aku dah x tau nak buat ape dah ni...huhuhu

5 comments:

CHeeSYaNa said...

sama ler.. slalu ter'marah'.. ter'babap'.. pastu nyesal.. camne erk nak ajar anak tp tak guna kekerasan?

liana said...

huhuhu..aku pun x tau...sbb tu kite same je nih...

h4ni3 said...

dia nak attention tu

liana said...

ye ke kak hani..pastu nak wat cane ek kak?

Yantie said...

cana suara tarzan hg liana?? hehe...dah lama follow blog nih baru nk komen =P