Tuesday, August 4, 2009

sangat2 sedey...

huhuhu...sedih lg.bila la nakrasa happy plak ni.
ada entry sebelum ni aku citer pasal beg hannah hilang kat Melaka kan.yg maner didalam beg itu ada mengandungi gmbr2 hannah yg sngt cantik dr dia baby sampai la umur setahun.
n semalam baru aku sedar gambar2 kawin aku kat johor dulu pun ada dalam beg tu...huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
sangat sedey.mane nak dpt lg gmbr camtu.kawin sekali jer seumur hidup.ape yg perlu aku buat nihhhhhh.

5 comments:

Hasliza said...

lorr..banyak rupanya cd gambar kat dlm tu..sabar jer laa liana..nampaknya ko kena collect jer laa ngan sesapa yg ada pic ko kawen..

liana said...

album ada liza.cd 2 la.mane aku nak cekau.hhhuhuhu.kenduri aku 2 x ramai member dtg.so aku x tau la sape yg ada.huhhuhu lg.

CHeeSYaNa said...

liana, try le mintak balik dari photographer.. mane tau die ada simpan 1 copy..

liana said...

dayana, dah lama sngt kitorang kawin.dag xder dah...huhuhu

UmiDAnisH said...

kalau macam tu kene scan balik la gambar2 tu utk cd