Sunday, August 30, 2009

Aksi selepas sihat...

Alhamdulillah anak mummy sayang bucuk,hannah dah semakin sihat...cuma batuk n selsema stil ada skit la...dah baik demam ni senang plak nak bg makan ubat..xde meronta2 langsung..nganga jer mulut dgn rela hati...hehehe
by the way sejak hari rabu hari tu my parents datang rumah.so time berbuka dapatlah mkn masakan mak yg memang dijamin kesedapannya..
actually n3 kali ni nak tunjuk aksi2 hannah selepas baik demam...jgn terkejut yer kawan2 pabila melihat aksi anak daraku yg x berapa ayu ini..hehehe
mummy, hannah nak kuor lah..huhuhu
xperlah..hannah cuba bukak kunci sendiri..
isk tinggi plak tempat kunci ni..
haa..barulah bleh main gn cat..
ala cat ni...geram la hannah..

hannah sngt suka dgn kucing,tp mummy xder lah bela kucing.tkt x terjaga..ada sekali masa mak aku ngah kemas keta dia, tgk2 hannah dah meniarap bawah keta mak tuk cari kucing...haru betul anak daraku ini..

ni tgk plak aksi tarzan hannah(jgn tiru aksi ini tanpa pengawasan ibu bapa)
video

4 comments:

Hasliza said...

wah ank mummy bila dah sihat bukn main lg seronok..alhamdulillah dah sihat..senang dah hati mummy nk keja minggu depan

UmiDAnisH said...

uikkkk... mu, dasyatnyer dia... jaga2 tu.. ekekekeke budak bijak

zieha said...

ekekeke anak2 demam sbb nak membesar.,,dan nak buat aksi sesuatu yg bijak ..tu yg panjat grill tu..:P

en_me said...

chomeyynyerrr.. men dgn kucing jerr, nak men dgn adek kecik tewww.. ehehe, salamm ramadhan akak liana itteww